ايتنا – همه چیز درباره واقعیت مجازی و کاربردهای آن

در طول بازی اما تماشاگران نتوانستند آنطور که اگر مسابقه در برنابئو برگزار می شد میسر بود، از بازی لذت ببرند. این مسابقه که بسیار دیدنی، هیجان انگیز و سرعتی از آب درآمد هم گل های زیبایی داشت و هم صحنه های زیبایی در بازی رقم خورد. رئال مادرید با تشکر از ضربه آزادی که تونی کروس زد در نیمه اول 2-0 از بارسا پیش افتاد. تماشاگران تلویزیونی توانستند با تشکر از سه دوربینی که در هر انتهای زمین مشغول ضبط واقع بودند حرکت بیلیاردی توپ کروس را به روشنی ببینند. شما در بازینو این امکان را خواهید داشت، با توجه به فضایی که در اختیار دارید از محصولات مختلف واقعیت مجازی استفاده کنید. برندهای مختلف درحال حاضر این موضوع را تشخیص داده و درحال بهکارگیری تکنولوژیهای واقعیت افزوده هستند تا بتوانند از سردرگمی مشتریان جلوگیری کرده و آنها را به خرید بهتر و آگاهانهتر ترغیب کنند. انکار واقعیتها درباره پشت پرده فضای مجازی در جهان در حالی است که اتاق فکر و اندیشکدههای غربی در نسخهنویسیهای خود علیه ایران بارها میزان ضریب نفوذ فضای سایبری و شبکههای اجتماعی را مورد تأکید قرار داده و حتی در مواقعی به استفاده از فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی اعتراف کردهاند.

انکار این واقعیت از سوی مدعیان اصلاحات در حالی است که اتاق فکر و اندیشکدههای غربی در نسخهنویسیهای خود علیه ایران (در حوزه جنگ نرم) بارها میزان ضریب نفوذ فضای سایبری و شبکههای اجتماعی را مورد تأکید قرار داده و حتی در مواقعی به استفاده از فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی اعتراف کردهاند. پس از این گل تمام بازیکنان رئال در کنار پرچم کرنر به همراه کریم بنزما شادی کردند، صحنه ای که در تلویزیون به نظر شبیه به یکی از بازی های ویدیویی می آمد. این فنکم ها روی داربست هایی مخصوص و در ارتفاعی مشخص قرار گرفته و در غیاب تماشاگران در ورزشگاه ها اجازه می دهند تا بازیکنان در برابر آنها به شادی پس از گل پرداخته و با هواداران خود ارتباط برقرار کنند. در واقع لیونل مسی در حالی که از شدت سرما و خیسی می لرزید خواست تا پیراهنش را با پیراهنی خشک عوض کند و تمام بینندگان از سراسر کره زمین با تشکر از 30 دوربین حاضر در استادیوم دی استفانو که قادر بودند بر روی لحظات خاص و جزییاتی خاص از بازی تمرکز کنند، مشاهده کردند که مسی تا چه حد خیس و آبکشیده شده است.

بخون
مزایای واقعیت مجازی برای آموزش مجازی

این یک ابتار جدید و پیشرو در جهان فوتبال است.

وی اظهار میکند: یکی دیگر از مشکلات امتحانات مجازی، اختلالاتی بود که در سایت به وجود میآمد. تماشاگران به لطف گرافیک واقعیت مجازی که لالیگا در این فصل در مسابقات استفاده می کنند توانستند کاملا در جریان مکانیزم این حرکت تعاملی بین بازیکنان بارسا قرار بگیرند. یک دوربین کوچک نیز درون دروازه آویزان بود و همچنین یک polecam و یک Fan Cam نیز در این فصل به لالیگا آورده شده است. این یک ابتار جدید و پیشرو در جهان فوتبال است. در این فناوری کاربر می تواند با حرکات دست خود ، یک دست مجازی را کنترل نماید. آموزش های مبتنی بر VR به جای آموزش های خسته کننده مبتنی بر تئوری، به طور قطع به سازمان شما کمک می کند تا رشد بهتری را تجربه کند. این سیستم شامل آمار و گرافیک به روزی است که به لطف Mediacoach، یکی دیگر از ابزارهای لالیگا، در زمان واقعی و همزمان با بازی به کار گرفته می شود و به تماشاگران کمک می کند تا درک بهتری از پیشرفت بازی داشته باشند.

This content was written by !

پزشکان برای آموزش عمل جراحی از آن استفاده میکنند، خودروسازان، طراحی ساخت وساز را تسهیل می کنند، تحلیلگران پزشکی قانونی با ایجاد شبیه سازی هایی، صحنه جرم را بازسازی می کنند. یادگیری مستلزم توجه و واقعیت مجازی است، همانطور که در شبیه سازهای پرواز دیده می شود. در این مورد واقع گرایی محیط بیبشترین سهم را در جریان داشته و مصرف کنندگانی که دانش کمتری از یک محصول دارند، بیشترین مزیت را از شبیه سازی می برند. با 10 دوربین بیشتر از هر بازی دیگری در لالیگا و برابر با تعداد دوربینی که آخیرن فینال چمپیونزلیگ را ضبط می کردند، امکان نداشت که لرزید مسی از چشم دوربین ها پنهان بماند. در حقیقت دوربینی در ورزشگاه بود که تمام مدت حرکات شماره 10 بارسلونا را تعقیب می کرد و همچنین دوربین دیگری نیز حرکات کریم بنزما را زیر نظر داشت. اغلب محیطهای واقعیت مجازی در درجه اول، تجربههای دیداری هستند که از طریق یک هدست واقعیت مجازی مشاهده و تجربه می شوند، برخی از اپلیکیشن ها دارای اطلاعات حسی دیگری مانند تولید صدا هم هستند. در این الکلاسیکو پنج مورد وجود داشت که تماشاگران نتوانستند ببیند، یا به بیان دیگر، اینها پنج رازی است که کمک می کند ال کلاسیکو را از منظری غیر از آنچه از صفحه های تلویزیونی خود دیدید، ببینید.

بخون
واقعیت مجازی؛ ضرورت آینده خردهفروشی - موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *