دانلود مقالات ISI واقعیت مجازی: 1199 مقاله Isi انگلیسی + ترجمه فارسی

این ابزار به گونهای، پیادهسازی یک رویداد واقعی در قالب یک نرمافزار چند رسانه ای می باشد. در پروژه های واقعیت مجازی virtual reality کاربر میتواند با استفاده از ابزارهای چند رسانه ای مانند تلویزیون، مانیتور، گوشی تلفن همراه، تلبت ها و … AR در حال حاضر وجود دارد اما فقط چند صحنه به آن میافزایند و مشکل ایجاد وضوح بالا و تشبیه واقعی اشیا به شکل واقعی و طبیعی همچنان پابرجاست. ترکیب آن با قابلیتهای آموزش مجازی، دیدگاه منحصربه فردی در پیشرفت روشهای کاری افراد و آموزش نحوه استفاده از کامپیوترهای شخصیشان ایجاد میکند. واقعیت مجازی یا virtual reality که به اختصار به آن VR گفته میشود شبیه سازی محیط واقعی در یک رسانه دیجیتال را تداعی میکند. برای درک بهتر واقعیت مجازی، بیایید مشاهدات دنیای واقعی را برای خود مجسم کنیم. حالا با وجود پشتیبانی بسیاری از موبایلهای هوشمند جدید از تکنولوژیهای واقعیت افزوده و مجازی، انتظار میرود تمایل و تقاضا برای تجربه چنین خریدهای مدرن، دقیق و جذابی به سرعت افزایش داشته باشد. البته در نظر داشته باشید یک کامپیوتر ۷۰۰ دلاری سرعت کامپیوتر ۲۰۰۰ دلاری را ندارد، اما اگر خواستار بازی در دنیای واقعیت مجازی هستید این کار به صرفه است و نیازتان را برطرف میکند.

در این حالت شبیه سازی سه بعدی انجام شده از محصول یا پروژه در بستر اینترنت قرار گرفته و کاربران با بازکردن وب سایت شما میتوانند تجربه شبیه سازی سه بعدی بینظیری را از پروژه شما داشته باشند و علاوه بر مشاهده سه بعدی محصول یا پروژه شما، امکان تغییر در موارد دلخواه را بروی مدل در اختیار بگیرند. انجمنهای بیناییسنجی گفتهاند که شواهدی در مورد عوارض دائمی چشم در اثر استفاده از هدست VR مشاهده نکردهاند. بر این اساس محققان واقعیت مجازی مطالعه ای را در خصوص اثر بخشی آن انجام داده اند. ترس از پرواز مشکل اساسی است که بر میلیونها فرد در جهان اثر میگذارد. شاید صحبت درباره خرید مجازی بدون در نظر گرفتن نقش واقعیت افزوده، اشتباه باشد؛ درحالی که تجربه خرید با کمک واقعیت مجازی مشتریان را به دنیاهای جدیدی میبرد، واقعیت افزوده میتواند نقش مهم و اساسی در بهبود دنیایی داشته باشد که درحال حاضر خریداران در آن زندگی میکنند. این در حالی است که هیچ یک از این موارد نمیتوانند تجربه شناور شدن در محیط مجازی را به شما منتقل کنند. روش: این پژوهش از نوع نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون، پسآزمون، بررسی و پیگیری بود. روش کار: روش پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون و پیگیری با گروه کنترل بود.

بخون
بازیهای واقعیت مجازی که باید پیش از مرگ تجربه کنید!

هم در حال تغییر و توسعه خواهند بود.

با در نظر گرفتن جنسیت ، عادت به بازیهای کامپیوتری ،سن و ترتیب تولد به طور تصادفی 32 نفر از دانشجویان علوم اجتماعی دانشگاه آزاد (واحد تهران شرق) انتخاب شدند که 16 نفر گروه آزمایش در معرض بازی کامپیوتری (واقعیت مجازی)قرار گرفتند و پرسشنامه های پیش آزمون و پس آزمون را تکمیل کردند و 16 نفر دیگر گروه کنترل بودند که پیش آزمون و پس آزمون را بدون قرار گرفتن در معرض بازی کامپیوتری تکمیل کردند. جامعه آماری عبارت بود از دانشآموزان 7-12 ساله با اختلال نقص توجه/ بیشفعالی شهر اصفهان که از بین آنها 48 نفر به شیوه هدفمند انتخاب و به شیوه تصادفی به 3 گروه واقعیت مجازی، نوروفیدبک و کنترل (هر گروه 16 نفر) تقسیم شدند. هم در حال تغییر و توسعه خواهند بود. رتبام و همکاران (رتبام، هادجز، واتسون، کسلر و اپدیک، 1996) فایده واقعیتمجازی را در خصوص زنی 42 ساله آزمودند. پروژه های واقعیت مجازی یا virtual reality سطح دوم برای آندسته از کارفرمایانی حائز اهمیت است که میخواهند علاوه بر نمایش محصول یا پروژه VR، امکان شخصی سازی آن را نیز به مشتریان خود تقدیم کنند. همانند خدمات ارائه شده در بخش واقعیت مجازی، امکان پیش نمایش سه بعدی از پروژه ها و محصولات در این بخش محیا بوده کاربران میتوانند با استفاده از ابزارهای مختلف دیجیتال که مجهز به دوربین فیلمبرداری هستند از خدمات augmented reality استفاده نمایند.

تکنولوژی واقعیت افزوده به کمک دوربینهای موبایلهای هوشمند و شیوه راحت عکاسی با آنها، این امکان را برای خریداران فراهم میآورد که محصولات جدید را پیدا کرده و اطلاعات بیشتری درباره آن دسته از این محصولات که با سلیقه و نیازهای آنها هماهنگی بیشتری دارند، بهدست بیاورند. Consulting، دستکم ۷۰ درصد از کاربران موبایلهای هوشمند جدید به خرید مجازی به کمک تکنولوژیهای واقعیت افزوده و مجازی علاقهمندند. در کل برگزاری امتحانات به صورت مجازی برای دانشجویانی که در شهرهای دیگر حضور دارند تجربه خوبی بود. به همین دلیل در امتحانات مجازی عدالتی وجود ندارد و اکثر اساتید دست بالا نمره میدهند. پیش از این که نحوه برگزاری امتحانات مشخص شود، اساتید ما را دلداری میدادند و میگفتند که با دانشجویان همکاری خواهند کرد، اما در امتحانات سوپرایزمان کردند. رالف هالیستر، تحلیلگر گردشگری سایت معروف GlobalData و نویسنده گزارشVR در گردشگری میگوید: تا زمانی که این همهگیری در حال افزایش است و ما زمان بیشتری را در خانه سپری میکنیم، باید با این وضعیت کنار بیاییم و آن را بپذیریم. در کاربرد واقعیت مجازی مزایای زیادی وجود دارد، به عنوان مثال، می توانید موقعیت های واقعی را به صورت مجازی شبیه سازی کنید تا فراگیران در طول جلسه آموزش از خطرات محیط کار دور باشند و در ایمنی کامل و در عین حال همان محیط کار به یادگیری مهارت ها بپردازند.

بخون
واقعیت مجازی - با واقعیت مجازی از یادگیری عقب نمیمانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *