هشدار درباره عوارض «واقعیت مجازی

گفتنی است برای تجربه بهتر پروژه فلوم بهتر است Google Earth را هم نصب کنید. در حالی که شرکت IMAX (شرکت کانادایی فعال در حوزه سینما و فیلمسازی که در زمینه طراحی و تولید دوربینهای IMAX هم فعالیت میکند) برنامهها و پروژههای خود در حوزه واقعیت مجازی را متوقف کرد، اما شرکتهای دیگری مانند Cinemark (سالنهای سینمای زنجیرهای معروف آمریکا و متعلق به شرکت Cinemark Holdings) و Spaces (شرکت سنگاپوری فعال در صنعت سینما) در حال معرفی محصولات و سرویسهایشان در زمینه سرگرمیهای مبتنی بر مکان در سالنهای سینما هستند. اما با تغییر زاویه میتوانید از بولیوی یا آمریکا هم سردربیاورید! اقیانوس؟ جزایر قناری؟ یا شاید هم قطب جنوب؟ شاید بازی در ابتدا آسان به نظر برسد اما کافی است سرعت آن را بالا ببرید تا ببینید چه اثر پرسرعت و دیوانهواری در مقابل شماست. همانطور که همه شما می دانید، شکل گیری حافظه واکنش های احساسی همراه است. گروه های کنترل تحت توانبخشی متداول قرار گرفته بودند یا هیچ مداخلهای دریافت نکرده بودند. This post has been created by .

واقعیت مجازی یا Virtual Reality که بهصورت کوتاه VR نامیده میشود، یک تکنولوژی جدید است که به انسان امکان میدهد خود را در یک محیط شبیهسازیشده قرار داده و بهوسیله کامپیوتر با آن محیط تعامل داشته باشد، امروزه از این تکنولوژی برای آموزشهای نظامی، علمی و… Rez همواره یکی از آن بازیهایی بوده که با تجربهاش میتوانستید حداقل برای مدتی کوتاه به حس آرامش دست پیدا کنید، اما با هدست واقعیت مجازی سونی، شرایط از قبل هم جالبتر شده است. سامانه دانشگاه هم مشکل داشت و در زمان امتحان با یک بروز رسانی، به طور ناگهانی چند دقیقه از زمان امتحان را کم و چند سوال را هم حذف میکند! این دوربین در بهترین مکان برای شکان پایین رفتن خورشید و گم شدن آن پشت دیوارهای استادیوم قرار داشت. در این بازی به خصوص یک عنصر حماسی دیگر نیز برای پخش به دلیل توفان و بارش شدید باران در ورزشگاه دی استفانو وجود داشت. برای آشنایی با کره زمین و قسمتهای مختلف آن، ترجیح میدهید به شکل سنتی یک کره مقابلتان قرار دهند یا به شکل نوین به صورت سه بعدی امکان تماشای جهان را داشته باشید، با آن بازی کنید و همه چیز را به طور ملموس کشف کنید؟

بخون
ايتنا - همه چیز درباره واقعیت مجازی و کاربردهای آن

آمارها نشان میدهند بیش از یک میلیون هدست واقعیت مجازی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ روانه بازار شده است و پیشبینی میشود این رقم در سال جاری با ورود برندهای جدید به بازار تولید هدستهای واقعیت مجازی رشد چشمگیرتری داشته باشد. البته با توجه به قوانین اسپانیا که با استفاده روزافزون از درون ها تنظیم شده اند و همچنین پروتکل های ضد پهبادی که لالیگا و پلیس ملی دارند، لازم بود تا برای استفاده از این پهبادها با برج مراقبت فرودگاه مادرید واقع در سه کیلومتری ورزشگاه در ارتباط باشند. جدای از این لالیگا از این فصل مجهز به پهبادهایی است که برای به تصویر کشیدن صحنه های هوایی به کار گرفته می شوند. توجه: در حال حاضر پروژه فلوم تنها روی گوشیهای اندرویدی با مرورگر کروم کار میکند. بنابراین، این سیستم تنها برای برخی از یادگیرندگان کار میکند و بقیه آنها مثل آن دانشآموزانی که با صحبت کردن مشکل دارند و یا نمیتوانند از عهده درک برخی از آموزههای معلم خود در همان لحظه بر بیایند را به حال خود وا میگذارد.

در مرورگر توسعه داده شده پروژه فلوم اجرا میشود.

گوگل همچنین روی پروژه جدیدی برای تبدیل تصاویر شما به گالری مجازی کار میکند. این پروژه فلوم نام دارد و استفاده از آن بسیار ساده است. برای یک اپلیکیشن تحت وب، این همه دقت و سرعت واقعاً حیرتانگیز است. هنگام خرید هدست واقعیت مجازی باید این موضوع را در نظر بگیرید که آیا میخواهید از این هدست به صورت جدی برای بازیهای کامپیوتری استفاده کنید و یا صرفاً میخواهید استفاده از فناوری واقعیت مجازی را تجربه کنید. حالا به لطف فناوری WebXR که برای ساخت تجربه واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی در مرورگر توسعه داده شده پروژه فلوم اجرا میشود. حالا گوشی خود را تکان دهید تا زاویه حفر تونل را انتخاب کنید. رویای حفر تونل تا آن سوی کره زمین را پیش از این در رمانهای علمی تخیلی دیده بودیم اما حالا به لطف گوگل و فناوری به واقعیت تبدیل شده است. اگر میتوانستید زیر پایتان تا آنطرف کره زمین یک تونل حفر کنید به کجا میرسیدید؟ همچنین اگر بخواهید میتوانید با لمس نام موقعیت مکانی در بالای صفحه، گوگل ارث را باز کرده و آن طرف کره زمین به گشتوگذار بپردازید.

بخون
بررسی تاثیر «واقعیت مجازی» و «واقعیت ترکیبی» بر توسعه علوم شناختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *